maandag 14 april 2014

Op reis

Voor mensen in Europa is Auckland een bestemming om op reis te gaan. Voor mij is het al bijna een tweede Brugge. Tijd om de wereld rond Auckland te verkennen dus.

Joris kwam vorige maand op bezoek. We gingen eerst samen naar Sydney, dan naar Queenstown, een weekendje Wellington, en dan terug naar Auckland. Joris en ik hebben wel wat gemeen, onder andere dat we bijna geen foto's nemen als we op reis zijn. Hieronder de weinige die getrokken zijn. En daaronder dan een paar van mijn parapente in Queenstown. O, en ook eentje van mijn eerste Rugby training! Roeien ligt hier even op zijn gat: donker en koud. (NZ'ers zijn eigenlijk een beetje watjes in vergelijking met de Belgische roeiers, maar ze winnen wel alles.)
  

Joris wijst naar Tenerife

Allé dan, 't is goed, 1 foto mag

bartje binnenkort All Black!

Een filmpje van Bart die van de grond gaat in de schoot van een Fransman




























4 opmerkingen:

  1. Bart Vandewoestyne15 april 2014 om 08:36

    Wat fijn dat je ook aan de andere kant van de wereld lekker van de grond kan gaan! :-) Heeft hij wingovers en een spiraal naar beneden gedaan? G-krachtjes gevoeld? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is een wingover? Een spiraal hebben we niet gedaan denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bart Vandewoestyne16 april 2014 om 08:29

    YouTube he Bartje! http://youtu.be/fCGOGJi8Sg0

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O nee, geen wingover :), alleen op het einde iets gedaan waardoor het precies was of ik ging even terug naar boven.

    BeantwoordenVerwijderen